Fragmente din pravila
- De la căpusă la cătusă - www. ZenithTrading.ro
ROMÂNIA este o Naţiunea, o ţară, un teritoriu locuit dintotdeauna de etnici majoritari români şi etnici minoritari, ca popor SUVERAN, administrat de aleşii romanilor prin vot secret, ca funcţionari organizaţi iniţial în mod arbitrar sub denumirea de STAT, compusă din: Parlamente, Guvern şi Justiţie, a căror membri pot fi politicieni sau tehnocraţi independenti, pentru conducerea administrării valorilor spirituale, morale şi materiale, pentru apărarea acestor valori împotriva jefuitorilor interni şi externi, a celor avizi de putere şi îmbogăţire, organizati si ascunsi sub onorabilul termen ,,STAT".
-Suveranitatea românilor în 1947, a fost furata ca si organizaţia numită STAT, invadată de capuşele partidului unic (PMR-PCR) impuşi de Stalin cu acordul lui Churchill şi Roosevelt.
-În prezent, deşi Art.2(1) din Constituţie spune clar ,,Suveranitatea Naţională aparţine poporului,, fiind doar exercitată prin organizaţia numită STAT, cum se explică prevederea din Art.1(2) din Constituţie, de acordare a formei de guvernământ ca Republică numai organizaţiei STAT compusă din Parlament, Guvern şi Justiţie ?, poporul român al cui este ?
1.Pana cand organizaţia STAT la fiecare patru ani va cere votul poporului pentru a-l trada ?
2.Românismul este un sentiment NAŢIONAL de mândrie care nu poate fi asociat cu sentimentul oferit de organizaţia STAT, care a lăsat România pradă căpuşelor 25 de ani.
3.România este membra Organizaţiei Naţiunilor Unite, NU a Organizaţiei STATELOR Unite.
4.Ministerul Apărării Naţionale, nu poate fi Ministerul Apărării doar a organizaţiei STAT.
5.Art.136(1),,proprietatea este publică sau privată'', dar, este anulata de acelaşi Art.136 alin. (2), care spune ,,proprietatea publica este garantată şi ocrotită prin lege şi ,,APARŢINE STATULUI,, sau unităţilor administrativ teritoriale, cum s-ar spune tot a organizatiei STAT.
6.Art.138(1) din Constituţie spune: Bugetul Public este Naţional, este format din banii adunaţi din taxe şi impozite pe veniturile cetăţenilor fiscalizate de stat, bani din care se împart şi instituţiilor : de STAT, asigurărilor sociale de STAT, şi bugetele locale de stat (ş.a).
-Statul, ca administrator al bugetului primit de la Bugetul Public, înainte şi după1989, nu a asigurat românilor condiţii demne de viaţă spirituală, morală şi materială, fapt ce a condus la schimbarea prin forţă a conducătorilor politici de la conducerea Naţiunii române, deşi înşelată si săracă, Naţiunea romană, a rămas integră, independentă si indivizibilă, în timp ce reprezentanţii necinstiţi, au fost totdeauna ÎNCĂTUŞAŢI.
-Din 1990, noul STAT, sub conducerea aceluiaşi partid majoritar, susţinut de aceeaşi clasă muncitoare trecută în şomaj de aceeaşi activişti politici, activişti care în 2012 au sărit în barca partidului majoritar în Parlament şi Guvern, indiferent de culoarea lor politică, din care partide au fugit pentru a se salva din braţele lungi ale justiţiei.
-Termenul STAT, se regăseşte şi în Legea 51/91 a Siguranţei Naţionale a României, promulgată de Ion Iliescu în baza Constituţiei R.S.R din anul 1965 revăzută în 1986, cât şi a Constituţiilor din 1991 şi 2003 în Art.1(1) cu misiuni SUVERSIVE, promulgate de acelaşi Preşedinte, cu efect devastator pentru romani şi România, prin monopolul organizaţiei STAT asupra Suveranităţii Naţionale, deşi Art.2(1) spune clar, Suveranitatea aparţine poporului, nicicum Instituţiilor de Stat în scop subversiv, motiv pentru care propun cele şase organe reprezentative pentru noua constitutie, astfel:
-I. Curtea Constituţională, organ public independent, SCUT al Constituţiei.
-II. Justiţia, organ public independent de jurisdicţie, cu drept legislativ.
-III. Preşedintele României, independent, cu drept legislativ, Preşedinte CSAT.
-IV. Parlament, organ de Stat cu drept de legiferare, unicameral, 300 membri.
-V .Guvernul, organ de Stat administrativ, putere executivă şi drept legislativ.
1.
-VI.Biserica ortodoxă română, Bisericile creştine de orice RIT, reprezentate în Parlamentul României de conducătorii lor, responsabili pentru consilierea morală şi spirituală a actualilor şi viitorilor demnitari Publici şi de Stat, în baza Art.29 (5) din Constituţia in
vigoare practicată în armată, penitenciare, azile, dar nerecunoscută de Preasfântul Patriarh în răspunsul scris anexat.
-Presa scrisă şi audiovizuală, cu o LEGE scrisă corespunzatoare intereselor naţiunii române, poate fi o putere ca formator de opinii şi instruire civică , slujind interesele României, nu a unor grupuri străine de interesele României şi a căpuşelor autohtone.
-Legea Siguranţei Naţionale LSNR cu anexe, ca lege de bază a Naţiunii române, instrument vital pentru prevenirea şi inlăturarea oricarui pericol intern sau extern pentru români şi România, avizată prealabil în scris favorabil de principalele Instituţii abilitate precum CSAT, Comisii juridice Parlamentare, Serv. Român de Informaţii, Ministerul de Interne, dar nedorită de unii conducatori politici ca factori de decizie, căpuşari abili şi demagogi, timp de 20 de ani, cu dovezi scrise de refuz.
-În baza Art.4 alin.(1) si (2) din Constituţie, susţin dorinţa românilor ca imnul de STAT al României să fie ,,Pe-al nostru steag e scris unire'', dacă acest imn nu a fost vândut.
-Pilonii de susţinere a-i Statului de Drept, Parlamentul in mod deosebit, au adus economia naţională a Romaniei după 1989 în stare de nefuncţionalitate, degradare morală, materială şi în mod deosebit pericolul pentru sănătatea publică, cel mai grav atentat la Siguranţa Naţională după 1989, motiv pentru care propun:
-Includerea în viitoarea Constituţie a României, a propunerilor: I, II, III, IV, V, VI, precum şi dezbaterea în Parlament în regim de urgenţă a Proiectului Legii Siguranţei Naţionale a României (LSNR) cu anexe; 1,2,3,4,5,6,7,8,9, 10, concepută încă din anul 1996, actualizată şi publicată în presa scrisă în anii 1998 si 2002.
-În anul 2010, in urma acceptării propunerii legislative de către CSAT, Instituţiile abilitate în acest domeniu important şi sensibil pentru români şi România, cat şi a deciziei Curţii Constituţionale din martie 2016, cu privire la activitatea SRI în relaţiile cu DNA, DIICOT, a fost reactualizată sub îngrijirea SC.Zenith Trading Consult SRL, Cod CAEN 8010, în baza statutului juridic aprobat şi a prevederii Art.1 şi 2 din Legea 51/1991 a Sig. Naţ. a Românie.
-Moralitatea, competenţa şi onestitatea Demnitarilor de Stat şi Publici ca membri a-i CLUBULUI ELITELOR, este garantata prin prevederile Legii Siguranţei Naţionale a României propuse, pentru reabilitarea termenilor; SUVERANITATE si STAT.
Pentru aceast motiv, pe aceasta cale solicit sesizarea urgentă, a organelor abilitate, în baza prevederilor Art.1 alin.(1) si (2) şi Art.2 alin.1 şi 2 din Constituţie, a prevederilor Art.2 şi Art.3 din Legea Sigurantei Naţionale 51/1991 şi Legii 14/1992 Art.2, cu trimitere la faptele săvârşite în scopul suprimării sau ştirbirii SUVERANITĂŢII poporului român, cu urmările mai sus menţionate şi a celor care vor fi prezentate în audierile pe care le solicit prin prezenta expunere de motive, la nivel Parlamentar, Prezidenţial, Guvernamental şi Justiţie cu atribuţii în baza HG nr.652/2009 Cap. II, Art.5 b).
Şansa refacerii moralitaţii societăţi româneşti şi schimbarea radicală a direcţiei spre care se îndreaptă românii şi România în prezent, este aplicarea principiului ,,Pentru prosperitate cu demnitate,, prin forţa Legii (LSNR cu anexe), NU prin LEGEA FORŢEI politicienilor corupţi şi demagogi, anchetati de DNA, DIICOT şi toate instutuţiile abilitate.
Sunt pregătit să răspund de aceasta lucrare de interes NAŢIONAL, din ziua în care agenda Doamnei Raluca Alexandra Prună Ministru Justiţiei, va permite audierea subsemnatului, promisiune menţionată în răspunsul anexat, zi in care cu deosebit respect aştept sa prezint mesajul celui ce a fost Preşedintele Corneliu Coposu, spre binele Natiunii Române.
Propuneri protejate de Oficiul Român pentru Drepturile de Autor, O.R.D.A.
Autor, Prichici Dumitru, WWW. Zenith Trading.ro, 0745.870840 – pt. mesaje scrise. 2.
Documente de interes privind propunerea Domnului Dumitru Prichici:
Răspunsul
Ministerului Justiției